18 Şubat 2009 Çarşamba


sevgili serdal, tanısalı cok oldu ama, sen hep şekersin.. canım kardesim,

büyüdün lennn sen de sonunda

doğduğun günü hatırlarım ben

vayyy be

hey koçççum benim

hatırlar mısın seni bisikletin arkasından düşürdüğüm günü :)

anneme söyleme diye

ne şantajlar yapmıştın bana :)

abisinin bi tanesi

çok uğraştırma beni yazı yaz diye

kestim burda

iyi ki doğmuşsun

çok şükür Rabbime

:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin,

Yorum yazmak için; gmail hesabın varsa kendi hesabında oturum açman yeterli. Sistem seni otomatik olarak tanıyacaktır. Eğer gmail hesabın yoksa Adı/URL sekmesini seçmelisin. Ad kısmına adını/nickini yaz, URL kısmı boş kalsın. Mesajını yazıp KELİME DOĞRULAMA yı girdikten sonra (ki kelime doğrulamayı her iki durumda da soracaktır) mesajın yayınlanacaktır.

İlgilendiğin için Teşekkür Ederim.. :)