26 Eylül 2011 Pazartesi

1 Ay Sonra da Bekleriz.. :)

Sevgiyi bekletmemek adına şu an sadece yaptıklarımızı yazdım.. 24 saat içinde de yorumumu yazıcam İnşallah.. :))

Cuma akşamı.. Buluşma anından 2 saat sonrası falan.. Gündüz mülakata giren Sevgiler, zor sorularla karşılaşmış olmasından sanırım çok acıkmışlar.. Buluşur buluşmaz hemen yemeğe gidelim dediler, ben de tamam dedim.. Bana uyar.. :p Soluğu burger kingte aldık.. Resmi, yemeklerimizi yedikten sonra çektik ki çok yediğimiz belli olmasın.. :)

Beşiktaş.. Bahçeşehir Üniversitesi sahili..
Amacımız Ortaköy 'e gitmekti ama yürümek zor gelince burada vakit geçirdik..

İstanbul 'a gelinir de tavla oynanmaz mı..?? Misafir demedim ve Sevgi 'yi 5-2 yenivermişim.. Resme aldanmayın ama.. Ben elimle gözlerimi kapatırken 5 demek istiyorum aslında.. Sevgi de güya zafer işareti yapıyor ama asıl anlamı ancak 2 sayı alabildiğini ima ediyor.. Facebook 'a ben yenmişim gibi resim koyalım diye ısrar edince Sevgi, ben de onu kıramadı tabii.. Sevinsin garibim.. :))

2. gün.. Saat 14:30 civarı.. Derya 'yı angaraya uğurluyoruz..
Tüm ısrarlarımıza rağmen 1 gün daha kalmadı erkenden gitti.. Çok kırıldık çokkk..

Ayasofya 'ya girebilmek için uzun kuyrukta dakikalarca bekleyip giremeyince biz de Yerebatan Sarnıcı 'na gidelim dedik.. Bunlar da havuzundaki balıklar.. Aynalı sazanlar.. Aman Ya Rabbi.. Ne büyük balıklar.. Sevgi sarnıca, ben de balıklara hasta oldum.. Yerim ben onları.. :))

Eee sarnıç da balıklar kadar güzel ama.. Hakkını vermek lazım.. :)

S.S.(sarnıçtan sonra).. Ayasofya giriş kapısında Nihalle buluşuyoruz.. Açlıktan süzülen ben resimde çıkmak istemiyorum.. 5 kilo zayıflamış halimi kimse görmesin.. :)

Bir şaheser.. Sultan Ahmet Camii..

Sultan Ahmet Camii yanındaki dikili taşlar..

Sahaflar Çarşısında da biraz dolaştıktan sonra nihayet yemek.. Beyazıt Meydanında bir lokanta.. Beynime oksijen gitti valla.. Bundan sonra da Süleymaniye Camii 'ne gittik ama Sevgi o resimlerden göndermemiş.. Acil Süleymaniye resmi istiyoruz.. :)

Son gün.. Pazar sabahı.. Buluşma yerimiz yine aynı.. Beşiktaş Meydan.. Bugün aramızda yakışıklı Emremiz (ki Maşallah) ve annesi de var.. :) Mehmet de aramıza 1 saat sonra katılacak..

Pazar kahvaltıları için vazgeçilmez yerimiz.. Arnavutköy belediye tesisi.. Boğaz ve köprü manzaralı.. Burda kahvaltı yapmadığımız bi Dinarlı arkadaşlarımız kaldı sanırım, onlarla da en kısa zamanda beraber olmak dileğiyle..

Kahvaltı yerinden ayrılıyoruz artık.. Mehmet de aramıza katılıyor.. İstikamet Emirgan Korusu..

Emirgan Korusu.. Bir sürü Emirgan resimlerinden sadece 2 adet göndermiş Sevgi.. Sağolsun.. Onların da arka planları yok.. Nerde o havuz, kaz, kuğu, fare, sincap, karga, çiçek manzaralı resimler.. Pehh.. :)

Emirgan korusunda sipariş verirken.. Herkesin keyfi yerinde, Emreninki daha yerinde.. Resim çekiyoruz poz vermek bile yok.. O kadar rahat Maşallah.. :)

Korudan sonraki durağımız Yine Beşiktaş Meydan.. Pınar 'ın teklifi üzerine Beşiktaş Şöhretler Köftecisine gidiyoruz.. Ben daha önce bilmiyordum burayı.. Güzel yermiş.. Tuttum.. Köfteler nefisti.. :) O akşam Beşiktaşın maçından dolayı dışarıda da Çarşı grubu var..

Malum köfteci de Beşiktaşlı olunca adam kapattı lokantayı.. Biz de simit sarayına gidiyoruz.. Çay eksik kalmasın çünkü.. Çay da pastayla gider tabii.. :)

Ve ayrılık vakti.. 3 günlük beraberliğin ardından istenmeyen son.. 20:30 servisiyle gönderiyoruz Yavuz Abi 'yi ve Sevgi 'yi.. 1 ay sonra buluşmak dileğiyle.. :))

*Yorum daha sonra.. Tepkiler gelmeye başladı çünkü.. :))