26 Ocak 2012 Perşembe

Özledim..



özledim seni..

gelmeyeceğini bile bile özledim..

en hafif dokunuşlarından,

tokat gibi çarpan sözlerine kadar özledim..

seninle birlikte seni yaşamayı özledim bitanem..

eskiden geçmiş zaman diye özledim diyemezken,

şimdi geçmişim oldun sen..

en sevdiğim anılarım oldun..

umutsuz geleceğim oldun..

ben oldun,

sen oldum,

biz olduk,

olmuştuk..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldin,

Yorum yazmak için; gmail hesabın varsa kendi hesabında oturum açman yeterli. Sistem seni otomatik olarak tanıyacaktır. Eğer gmail hesabın yoksa Adı/URL sekmesini seçmelisin. Ad kısmına adını/nickini yaz, URL kısmı boş kalsın. Mesajını yazıp KELİME DOĞRULAMA yı girdikten sonra (ki kelime doğrulamayı her iki durumda da soracaktır) mesajın yayınlanacaktır.

İlgilendiğin için Teşekkür Ederim.. :)